Jonsokfeiring på hytta

Tysdag 23. juni frå kl. 17 og utover feirar vi jonsok på hytta på Eidsholmen.

Ta med eigen grillmat, nemnda stiller med varme grillar, kaffi og kaker.
Utover kvelden blir det rebus for dei yngste, dans,  bålbrenning m.m.

Ta gjerne med eit instrument om du har.

Velkomen til små og store!

Laga av Lauen Dans&Design